NYHEDER

  • Afholdt generalforsamling

    Generalforsamlingen 2024 har med succes afholdt med et flot antal deltagere, en positiv atmosfære og en række interesserede spørgsmål.

    Referatet og de opdaterede vedtægter er nu tilgængelige på vores hjemmeside under sektionen “dokumenter”.

  • Generalforsamling 2024 – Opdateret 11. marts

    Indkaldelse til foreningens årlige generalforsamling, hvor der vil være snacks og drikkevarer til rådighed.

    Regnskab 2023 & Budgetforslag 2024

    • Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal meddeles skriftligt senest den 28. februar 2024, via vores hjemmesides kontaktformular eller ved at sende en e-mail til kontakt@ugletoften.dk. Forslag behandles kun hvis forslagsstilleren er til stede på generalforsamlingen
    • Kandidater til bestyrelsen eller suppleanter skal meddele deres kandidatur senest den 28. februar 2024 via vores hjemmesides kontaktformular eller ved at sende en e-mail til kontakt@ugletoften.dk

    En endelig dagsorden, inklusiv indkomne forslag, vil blive husstandsomdelt senest en uge før generalforsamlingen.

  • Nyhedsbrev

    Vi har indført en ny funktion, der gør det muligt at modtage nyheder direkte i din indbakke. Du kan tilmelde eller afmelde dig ved at udfylde formularen. Når du abonnerer på vores nyhedsbrev, vil du automatisk modtage en e-mail, hver gang der offentliggøres et nyt indlæg.

  • Overdragelsen af grønne områder er afgjort

    Tirsdag den 21. november 2023 modtog vi en afgørelse fra Odense Kommune.

    Desværre fik vi ikke medhold, og som følge heraf vil områderne blive overdraget til grundejerforeningen ved årsskiftet. Dette resulterer i en udvidelse af vores grønne områder i forhold til drift.

    Ifølge bestyrelsens vurdering vil overdragelsen af de grønne områder ikke have stor indflydelse på det samlede driftsbudget.

    For at gennemgå både de nye og vores eksisterende områder, har bestyrelsen planlagt et møde med Odense Kommune.
    Bemærk, at Odense Kommune har fremsendt en klageprocedure, som kan benyttes efter ønske.

    Alt det mest relevante materiale vil blive distribueret til hver husstand den 1. december. Det kan også findes i denne og den tidligere nyhed om denne sag.

  • Meddelelse fra Odense Kommune

    Den 18. september blev bestyrelsen kontaktet af Odense Kommune. Kommunen informerede os om, at de har vedligeholdt nogle af grundejerforeningens områder, som de planlægger at overdrage til Grundejerforeningen fra den 1. januar 2024. Vi blev givet indtil den 30. oktober til at give vores partshøring i sagen.

    Efter modtagelsen af denne meddelelse har bestyrelsen iværksat en undersøgelse af vores lokalplan, ejerskabet af de omkringliggende fortove, stier og veje, samt udarbejdelsen og færdiggørelsen af et svar.

    Den 19. oktober 2023 sendte vi vores partshøring i sagen på vegne af grundejerne.

    Alle relaterede dokumenter er vedhæftet i dette opslag.