- Konstituering af bestyrelsen
Bestyrelsen har afholdt det første bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen.
På mødet konstituerede bestyrelsen som følgende:
- Camilla Bjerre-Christensen er tidligere suppleant og er nu valgt som formand
- Bo Nannestad er genvalgt som kasserer
- Vibeke Riis, Erik Jensen og Kim Meyer er genvalgt som menige medlemmer
Referatet fra generalforsamlingen 2025 er godkendt af bestyrelsen og er lagt på hjemmesiden under Dokumenter > Generalforsamling.
- Opsummering fra generalforsamlingen 2025
Generalforsamlingen blev afholdt med Erik Jensen som dirigent. Formanden fremlagde en beretning om årets positive udvikling, hvor der blandt andet blev fremhævet en stigning i antallet af besøgende på hjemmesiden samt en effektiv håndtering af vejrrelaterede udfordringer.
Foreningens økonomi blev vurderet som stabil, og både regnskabet for 2024 og budgettet for 2025 blev enstemmigt godkendt.
Derudover blev følgende vedtaget:
- Vedtægtsændringer.
- En kontingentstigning til 1.800 kr.
- Ændringer i afskrivningsperioden.
Ved valg af poster blev Bo genvalgt til bestyrelsen, og Otto blev valgt som revisorsuppleant. Camilla indtræder som nyt bestyrelsesmedlem, mens Kasper overtager posten som suppleant. Beslutningen om revisorposten er udskudt til 2026, og antallet af revisorer reduceres til én iflg. godkendte vedtægtsændringer.
Under punktet Eventuelt blev følgende emner taget op til diskussion:
- Asfaltens tilstand
- Vedligeholdelse og fremtidsplanerne af grønne områder
- Forespørgsel om oprettelse af en opsparingskonto
De nævnte tiltag vil blive undersøgt nærmere og vurderet med henblik på eventuelle handlinger.
Generalforsamlingen blev afsluttet i god ro og orden.
Alle relevante dokumenter er nu samlet under siden for generalforsamlingen. Du kan klikke her for at få direkte adgang.
- Generalforsamling 2025 – Opdateret
Opdateret den 11. marts 2025
Udgivet den 05. februar 2025Idet der ingen ændring er til dagsorden, omdeles der derfor ikke nogen ny.
Indkaldelse til foreningens årlige generalforsamling, hvor der vil være snacks og drikkevarer til rådighed.
Sted: Onsdag den 19. marts 2025, kl. 19:00 i lokale 45 ved Højby Skole
(Besked fra Odense Kommune den 21. februar 2025: Det lokale er under renovering og vil ikke være færdigt til tiden, så bookingen er desværre blevet aflyst. Skolen tilbyder i stedet, at I kan benytte klasselokale 45)- Regnskab 2024 og Budgetforslag 2025
- Indkomne forslag: Vedtægtsforslag 2025
Vi opfordrer interesserede, særligt nye grundejere, til at stille op til foreningens poster. Dit engagement og dine idéer er afgørende for vores fællesskab og fremtid. Uanset om du vil tage en ledende rolle eller bidrage med nye perspektiver, er din deltagelse værdifuld. Lad os sammen skabe et bedre nabolag med friske kræfter og synspunkter.
En endelig dagsorden, bliver husstandsomdelt senest en uge før generalforsamlingen. Indkomne forslag vil senest en uge inden ordinær generalforsamling være tilgængelig på hjemmesiden. Regnskab, budget og balancen kan hentes på hjemmesiden eller hos bestyrelsen efter aftale.
Bemærk
Forslag og kandidaturer skal skriftligt meddeles senest tre uger før generalforsamlingen via vores kontaktformular på hjemmesiden eller via e-mail til kontakt@ugletoften.dk. Forslag behandles kun, hvis forslagsstilleren er til stede.Find frem til lokalet på Højby Skole.
- Opfølgning på punkter fra Generalforsamlingen 2024
Punkt 1: Saltning af stikveje og opstilling af grus- og saltbeholder
Ifølge Odense Kommune har grundejerne følgende forpligtelser ved snevejr:
- Rydde fortov og sti ved ejendommen mellem kl. 7.00 – 22.00.
- Rydde indgange og trapper.
- Sikre adgang til postkasse og affaldsbeholder.
Manglende snerydning kan føre til udeblevet post og affaldstømning. På private fællesveje skal grundejerne også renholde, snerydde og bekæmpe glatføre på både fortov, sti og kørebane.
Læs mere om lovgivningen her.
Punkt 2: Til salgskilte fra ejendomsmæglere
Ejendomsmæglere må gerne opsætte “til salg” og “solgt” skilte, men der er regler for, hvor og hvor længe de må stå, især på offentlig grund.
Området hvor skiltene opsættes på Uglehøjen tilhører Odense Kommune.
Hvis en grundejer har problemer med skiltenes placering eller varighed, bør vedkommende kontakte Odense Kommune.
- Information, maj 2024
Bestyrelsen i 2024
På årets første bestyrelsesmøde er rollerne fordelt som følgende set under sektionen for bestyrelsen.Container til haveaffald
Oplysninger om de årlige containere til haveaffald kan nu findes under sektionen for begivenheder.Fælles grønne områder
Fra 2024 er en ny leverandør nu ansvarlig for vedligeholdelsen af vores fælles grønne områder. Hvis der er nogen spørgsmål eller bemærkninger vedrørende dette, bedes i skrive til os.Grøn dag 2024
Bestyrelsen har vurderet, at det ikke er nødvendigt at afholde grøn dag i år. Efter den kommende generalforsamling vil det blive vurderet, om der er et behov for at genindføre grøn dag i 2025.Nyhedsbrev
Du bedes være opmærksom på, at vores nyhedsbrev kan lande i dit SPAM-filter.